RSS

ပင္လယ္ျပင္ႏွင့္ေကာင္းကင္ျပာ (က်ေတာ္စာနာမိေသာ စာတိုေလး)


တကယ္လို႕မ်ား သူက ေကာင္းကင္ျပာ ဆိုရင္ ကၽြန္မက သူႏွင့္ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ရွိေနတဲ့ ပင္လယ္ျပာျဖစ္ပါရေစ …။
ကၽြန္မနဲ႕သူ စတင္ခင္မင္ျဖစ္ခဲ့ပံုက နဲနဲေလးမွ ရင္ခုန္ခ်င္စရာမေကာင္းပါ။ကၽြန္မ သူ႕ကို မျမင္ဖူးေပမယ့္ နာမည္ကို ရင္းႏွီးခဲ့သည္။ အျပင္မွာ ေတြ႕ေတာ့ သူသည္ အလြန္ခင္စရာေကာင္းျပီး ခ်စ္စရာေကာင္းေသာ လူတစ္ေယာက္ဆိုတာသိလာရသည္။ေတြ႕ေတြ႕ခ်င္းပဲကၽြန္မ သူ႕အျပံဳးေတြကို ႏွစ္သက္ခဲ့သည္။ ေနာက္ပိုင္း ရင္းႏွီးလာျပီး တစ္ေယာက္နဲ႕တစ္ေယာက္ သတိမထားမိပဲ အနဲငယ္ စိုးမိုးခ်ယ္လွယ္ မိၾက၏။ ကၽြန္မက ဘယ္သူ႕စကားမွ နားေထာင္တတ္သူမဟုတ္။ သူ႕စကားကိုေတာ့ ေက်ေက်နပ္နပ္ပင္ နားေထာင္ခ်င္၏။ အဲ့လိုအခါမ်ိဳးတြင္ ကၽြန္မ ထက္ အသက္ၾကီးေသာေၾကာင့္ဟု ကိုယ့္ကိုယ္ကို ဆင္ျခင္ေပးမိသည္။

သူ႕တြင္ အလြန္ခ်စ္ရေသာ ခ်စ္သူရွိမွန္း သူနဲ႕အျပင္မွာ မေတြ႕ခင္ထဲက ကၽြန္မသိသည္။ သို႕ေပမယ့္ တစထက္တစ သူ႕အေပၚတြယ္တာ မိေသာစိတ္ကို ကၽြန္မ မထိန္းႏိုင္ခဲ့ပါ။ ကၽြန္မစိတ္ခံစားခ်က္မ်ားကို ရိပ္မိေတာ့ သူ ကၽြန္မကို ေရွာင္ခဲ့သည္။ ဘာေၾကာင့္မွန္းမသိ ကၽြန္မစိတ္ထဲတြင္ သူလည္းကၽြန္မကို ခံစားခ်က္တခုခုရွိမည္ဟု ထင္ခဲ့မိသည္။ သူ႕ကိုလည္း အျပစ္မတင္ရက္ပါ။ သူ႕မွာ ယာက်္ားေကာင္းပီသဖို႕ အတြက္ သူထိန္းသိမ္းသင့္တာပဲ။ သူ႕ဘက္က ေရွာင္ျပီဆိုမွ ကၽြန္မကလဲ ေနာက္ဆုတ္ဖို႕ ၾကိဳးစားခဲ့သည္။
ဘယ္လိုပဲ ၾကိဳးစား ၾကိဳးစား သူ႕အေၾကာင္း သူ႕သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ေယာက္က လာေျပာရင္ ကၽြန္မ မေနႏိုင္ပဲ သူ႕ကို ဆက္သြယ္ခဲ့သည္။ သူသည္ မွတ္မွတ္ရရ ကၽြန္မကို မတ္စိတခါပဲ စ ပို႕ဖူးသည္။ ကၽြန္မ ထုိမတ္စိကို save ထားခဲ့သည္။ သူႏွင့္ပတ္သတ္လွ်င္ အေသးစိတ္ကအစ ကၽြန္မရူးသြပ္မိသည္။ ကၽြန္မ သူ႕အေၾကာင္းေတြးမိလွ်င္ လမ္းသြားရင္း ၊ ထမင္းစားရင္း ၊ ရထားစီးရင္း ၊ အလုပ္လုပ္ရင္း မ်က္ရည္က်မိသည္။ သူ႕ကို လြတ္လြတ္လပ္လပ္ လြမ္းခြင့္မရေသာဘ၀ကို စိတ္နာသည္။ တကယ္လို႕မ်ား သူသာ ကၽြန္မလို ထပ္တူခံစားေနရမည္ဆိုလွ်င္ … အို ကၽြန္မ ၀မ္းနည္းလိုက္တာ။
သူ႕သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ကေျပာသည္။ သူလဲကၽြန္မအေပၚ စိတ္ပါခဲ့လိမ့္မည္တဲ့ မျဖစ္သင့္လို႕ ေနာက္ဆုတ္သြားသည္တဲ့။ ဒါ အမွန္တရားလား … မဟုတ္ပါေစနဲ႕လဲ ဆုေတာင္းမိသည္ ဟုတ္ပါေစလို႕လဲ ဆုေတာင္းမိသည္။ ကၽြန္မ ရူးေတာ့မလားမသိပါ။ သူကေတာ့ ကၽြန္မကို အရူးလိုပဲ လို႕ ခဏခဏေျပာတတ္သည္။ ေ-ာက္ျမင္ကတ္လိုက္တာလို႕လဲ အျမဲေျပာတတ္သည္။ တခါတေလ ကၽြန္မကို စိုက္ၾကည့္တတ္တဲ့ သူ႕အၾကည့္ေတြကို ကၽြန္မ အဓိပၸာယ္ေကာက္လြဲခဲ့သည္လား။
သူအရက္ေသာက္ေနသည္ဆို၍ ဟိုရက္က ကၽြန္မ သူ႕ဆီဖုန္းဆက္မိသည္။ ကၽြန္မအိမ္ဖုန္းႏွင့္ဆက္ခဲ့ေသာ္လည္း သူက မွတ္ဥာဏ္ေကာင္းလြန္းစြာ ကၽြန္မအသံကို မွတ္မိေနသည္။ သူက ေျပာသည္ သူ႕ေၾကာင့္ လူတစ္ေယာက္ ဒုကၡေရာက္မွာကို မလိုလားဘူးတဲ့။ အဲ့လူက ထိုဒုကၡေတြကို ခ်ိဳျမိန္ဒုကၡလို႕ သတ္မွတ္ေနရင္ေရာ ဟု သူ႕ကို ကၽြန္မ မေမးခဲ့ပါ။ ကၽြန္မကို ကေလးေလးပဲ ရွိေသးတယ္ ဘာမွမသိဘူး လို႕လဲ သူေျပာခဲ့သည္။ ကၽြန္မႏွင့္ပင္ဘယ္ေဘးမွာ ၂ ေယာက္တူတူထိုင္းရင္း စကားေတြေျပာခ်င္သည္ ဟုလဲ သူ၀န္ခံခဲ့သည္။ သူ႕ကို ကၽြန္မနားမလည္ဘူး လို႕လဲ ေျပာျပန္သည္။ ဟုတ္သည္ ။ ကၽြန္မ သူ႕ကို နားမလည္ႏုိင္ပါ။
သူက သူ႕ရင္ထဲက ခံစားခ်က္မ်ားကို သို၀ွက္လြန္းသည္။ အခုခ်ိန္မွာ ဆုတစ္ဆုေတာင္းပါဆိုလွ်င္ သူ႕ဆီက ရိုးသားပြင့္လင္းစြာ ၀န္ခံေသာစကားမ်ားၾကားခြင့္ရပါရေစဟု ဆုေတာင္းခ်င္ပါသည္။ ေနာက္ဆံုး ဖုန္းေျပာခဲ့ရေသာေန႕တြင္ သူက ကၽြန္မကို ေကာင္းက်ိဳးမေပးတဲ့သူ လို႕ေျပာခဲ့သည္။ သူ႕ရင္ထဲက တကယ္ႏွစ္ႏွစ္ကာကာ ေျပာခဲ့သည္ဟု ယူဆျပီး ကၽြန္မ သူနဲ႕ေ၀းေ၀းေနဖို႕ မဆက္သြယ္ဖို႕ ဆံုးျဖတ္ခဲ့သည္။ သူ႕ကို ကၽြန္မစိတ္မဆိုးရက္ခဲ့ပါ။ ကၽြန္မအတြက္ သူႏွင့္ေတြ႕ဆံုခြင့္ရေသာ ကံၾကမၼာကိုပဲ ၾကံဖန္ျပီး ေက်းဇူးတင္ပါသည္။ သူ႕ခ်စ္သူႏွင့္ ဘ၀ခရီးလမ္း အဆင္ေျပႏိုင္ေစဖို႕ ကၽြန္မ စိတ္ရင္းႏွင့္ ဆုေတာင္းေပးမိပါသည္။
သူ႕ကို ခ်စ္ခဲ့မိတဲ့အတြက္လည္း ဘယ္ေတာ့မွ ေနာင္တမရမိပါ။ ဒီစာကို သူဖတ္ဖို႕ တမင္ရည္ရြယ္ျပီး ေရးခဲ့ပါသည္။ အကယ္၍သာ သူဖတ္မိပါက အရူးကလဲရူးလိုက္တာ လို႕ ေျပာလိမ့္မည္။ ဒါမွမဟုတ္ သူ မဲ့ျပံဳးျပံဳးျပီး ေလွာင္ေနႏိုင္သည္။ ေနာက္ဆံုးအေနနဲ႕ တခါေလာက္ပဲျဖစ္ျဖစ္ သူ႕အျပံဳး သူ႕စကားသံ သူ႕အၾကည့္ေတြကို ျမင္ခ်င္ၾကားခ်င္ပါေသးသည္။ လူဆိုေသာ သတၱ၀ါကလဲ အခက္သားလား မျဖစ္ႏိုင္တာကို ပိုတမ္းတ ပိုလိုခ်င္တတ္ေတာ့လည္းးးးး …။
ကၽြန္မ အျပာေရာင္ကို အလြန္ၾကိဳက္သည္။ ထို႕ေၾကာင့္ ပင္လယ္ႏွင့္ေကာင္းကင္ကို ကၽြန္မခ်စ္သည္။ သူႏွင့္ကၽြန္မ ပင္လယ္ႏွင့္ေကာင္းကင္လို ဘယ္ေတာ့မွ ဆံုေတြ႕ခြင့္ မရွိလဲ တစ္ေယာက္ႏွင့္တစ္ေယာက္ ျမင္ေတြ႕ခြင့္ေတာ့ ရႏိုင္ေနသည္မဟုတ္ပါလား…။
                                                                      By: Date: Dec 2, 2010

ဒီပိုစ္႔ေလးကို တင္ေပးရျခင္ကေတာ့ က်ေတာ္လည္း ဒါေလးကို ဖတ္မိျပီ ခ်စ္တဲ့သူေတြ၏ စိတ္ကိုနားလည္မိတဲ့အတြက္ပါ.....
                         အားလံုးပဲ စိတ္ခ်မ္းသာ ေပ်ာ္ရြင္ႏိုင္ၾကပါေစ....